Mám zájem se zlepšovat
Každá z lékáren má asi zájem na vylepšování svých služeb a posilování tržeb...
Spolupráce
Každý z majitelů nebo provozovatelů lékáren má asi zájem na vylepšování svých služeb a posilování tržeb.
Majitelem a provozovatelem nezávislé lékárny je zpravidla lékárník s erudicí ve svém oboru.
V rámci řetězcových lékáren jsou prodejní aktivity řízeny specializovaným oddělením na prodej a marketing. Toto oddělení vytváří marketingové strategie a komunikuje s dodavatelskými firmami.
Toto rozložení vytváří již zásadní nepoměr sil.
Z tohoto důvodu jsme vytvořili projekt ŠANCE PRO LÉKÁRNU. Našim cílem je nabídnout právě segmentu nezávislých lékáren vysoce profesionální podporu, která by tuto nerovnováhu mohla částečně eliminovat.
Jaké jsou naše zkušenosti
- Máme tým odborníků zaměřených na marketing a management zdravotních zařízení
- Máme dlouholeté zkušenosti s managementem lékáren a zdravotních zařízení ve státním i nestátním sektoru
- Vyvíjíme vlastní nábytkové řady pro lékárny dle trendů a ergonomie
- Provádíme marketingové průzkumy klientů
Principy spolupráce
A. Poradenská činnost
B. Převzetí marketingových aktivit na dobu určitou - tzv. outsourcing
Našim klientům nabízíme dvě základní možnosti spolupráce.
První je formou Poradenské činnosti
- V úvodu provedeme u klienta marketingový a provozní audit..
- Ten porovnáme s modelem potenciální výkonnosti lékárny v dané lokalitě..
- Na základě zjištěných výsledků zpracujeme návrh marketingové a manažerské strategie.
S klientem spolupracujeme ve formě poradenské činnosti v předem stanoveném období. Na základě sdíleného reportingu z lékárenského informačního systému kontrolujeme progres.
Druhou formou je převzetí části marketingových aktivit naší firmou ve formě – outsourcingu
Postup je identický s body 1-3 Poradenské činnosti
Předem určené marketingové aktivity řídíme a zajišťujeme po stanovenou dobu my a s klientem kontrolujeme progres.
Výhody naší budoucí spolupráce
- Zvýšení tržeb a počtu klientů
- Posilování konkurenční výhody
- Je možná spolupráce „success fee“ – část nebo celou odměnu hradí klient až ze společně vydělaných peněz.
Mám zájem se dozvědět více o spolupráci v oblasti rozvoje lékárny.